Логопедиялық жұмыстың мақсаты: сөйлеу ақауының құрылымы мен сипатына,оның алғашқы көріністеріне және ықтимал салдарына байланысты оқушылардың сөйлеу бұзылыстарын түзету.
Міндеттері:
- балалардың сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау және түзету.
- сөйлеудің дыбыстық жағын қалыптастыру
- үйлесімді сөйлеу дағдыларын дамыту
- сөздік қорын дамыту
- педагогтар мен ата-аналарға консультативтік және практикалық көмек көрсету
1.Аналитикалық-диагностикалық жұмыс
Логопедиялық іс-шаралар |
Орындау мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды анықтау мақсатында мектеп контингентінің сөйлеуін тексеру |
2-6 қыркүйек |
|
2 |
Логопунктке қабылданған балалардың тізімін жасау, топтарды жинақтау, құжаттаманы ресімдеу |
қыркүйек |
|
3 |
Логопедиялық сабақтар өткізу. |
қыркүйек-мамыр |
|
4 |
Қайта тексеру. Оқушылардың сөйлеуін қайта тексеру нәтижелерін талдау. Құжаттамамен жұмыс. Есеп беру. Бір жыл ішінде жүргізілген жұмысты талдау және оқу жылын жоспарлау. |
қаңтар, мамыр |
|
2.Түзету-дамыту жұмысы
№ |
Логопедиялық іс-шаралар |
Орындау мерзімі |
Ескерту |
1 |
Сынып кестелерін ескере отырып, жасалған кесте бойынша логопедиялық сабақтар өткізу. |
бүкіл оқу жылы |
|
2 |
Мұғалімдермен келісе отырып, логопедиялық сабақтардың кестесін жасау |
қыркүйектің 1-ші аптасы |
|
3.Консультативтік-ағартушылық жұмыс
№ |
Логопедиялық іс-шаралар |
Орындау мерзімі |
Ескерту |
1 |
Педагог қызметкерлермен консультациялық іс-шаралар өткізу. |
бүкіл оқу жылы |
әңгімелер, кеңестер |
2 |
Мұғалімдерді тексеру нәтижелерімен таныстыру |
қыркүйектің 1-ші аптасы |
әңгіме |
3 |
Мұғалімдерге оқушылардың алға жылжуы туралы жүйелі түрде хабарлау (жетістіктері, сәтсіздіктері туралы). |
оқушы алға жылжыған сайын. |
әңгіме |
4 |
Сынып сабақтарында ақауы бар оқушылардың сөйлеу мүмкіндіктерін тексеру мақсатында орыс тілі, қазақ тілі сабақтарына қатысу, содан кейін логопат – оқушылардың сөйлеу мінез-құлқын талқылау. |
тоқсанына 1 рет |
|
5 |
Мұғалімдерді логопедиялық жұмыстың негізгі принциптері мен әдістерімен танысу үшін логопедиялық сабақтарға шақыру |
қажет болған жағдайда |
ашық логопедиялық сабақтар |
6 |
Оқушының сөйлеу мінез-құлқын зерттеу мақсатында сыныптан тыс іс-шараларға қатысу . |
мектеп жоспары бойынша |
|
7 |
Мұғалімдерге кеңес беру: «Артикуляциялық гимнастика жүргізу әдістемесі - фонематикалық есту қабілетінің дамуы». |
оқу жылы ішінде |
консультациялар |
8 |
Жеке әңгіме арқылы ата-аналармен байланыс орнату |
|
|
4.Профилактикалық жұмыс
№ |
Логопедиялық іс-шаралар |
Орындау мерзімі |
Ескерту |
1 |
Ата-аналарға балалардың сөйлеуін дамыту және оларды үйде жеңу мәселелері бойынша кеңес беру |
қыркүйек-мамыр, қажет болған жағдайда |
үй тапсырмасы |
2 |
Сабақтарда қолайлы эмоционалды-психологиялық климат құру |
|
|
3 |
Ата-аналарға логопедия сабақтарының маңыздылығын, баласының сөйлеу қиындықтарын түсіндіру, сөйлеу дамуындағы жетістіктерді атап өту |
жыл бойы |
жеке әңгімелер |
4 |
"Жазғы кезеңге арналған ұсыныстар" |
мамыр |
жадынама |
5.Әдістемелік жұмыс
№ |
Логопедиялық іс-шаралар |
Орындау мерзімі |
Ескерту |
1 |
Арнайы әдістемелік әдебиеттерді, сөйлеу бұзылыстарын түзетудің жаңа әдістерін зерттеу |
қыркүйек-мамыр |
|
2 |
Балалардағы сөйлеу бұзылыстарын түзету мәселелері бойынша семинарларға, біліктілікті арттыру курстарына, тренингтерге қатысу |
жыл бойы |
|